فایبرسمنت کف بالکن

فایبرسمنت های مخصوص کف طرحی منحصر به فرد برای بالکن

این نوع از فایبر سمنت ها  یک تخته عرشه با رتبه A1 هستند که در طرح و رنگ های متنوع ارائه می گردد .
فایبرسمنت کف
تخته کف فایبرسمنت مناسب برای انواع کاربردهای عرشه خارجی، از جمله عرشه استخر، بالکن، تراس های آفتابگیر یا پاسیو است . این نوع از تخته کفپوش های فایبرسمنت  یک تخته کف مقاوم در برابر آتش و مقاوم در رنگ های چوب است که برای تمام نیازهای عرشه شما مطابقت کاملی دارد.
فایبرسمنت شرا فلور به ضخامت 18 میلیمتر برند شرا برای کف های باربر طراحی شده است باین دلیل که می تواند وزنهای مختلفی را با توجه به زیرسازی مورد نظر و جداول آماده شده تحمل کند.
این محصول برای سبک سازی ساختمان کاربرد بسزایی دارد و همچنین بمنظور بالا بردن سرعت نصب در ساختمانهای پیش ساخته مورد استفاده قرارمی گیرد.

مواد تشکیل دهنده

نتایج سختی فایبرسمنت

فایبرسمنت طرح چوب

فایبرسمنت های کف جایگزین مناسبی برای کفپوش های چوبی سنتی است که نگهداری آسان، مقاوم بودن آن در مقابل پوسیدگی و آتش سوزی نقطه قوت این نوع از فایبر سمنت ها می باشد.

فایبرسمنت  یک کامپوزیت الیاف سیمان منحصر به فرد متشکل از الیاف طبیعی است که در یک ساختار سیلیکات با عیار بالا به هم چسبیده اند. نتیجه ماده ای است که بسیار بادوام، انعطاف پذیر، مقاوم در برابر آب، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر حشرات و خوردگی شیمیایی است. تخته کف SHERA را می توان در انواع کاربردهای عرشه داخلی و خارجی در انواع مختلف ساختمان استفاده کرد.

بافت و رنگبندی چوب

فایبرسمنت طرح چوب
تخته‌های کف فایبرسمنت در یک پروفیل چوبی واقعی و ظریف و با رنگ‌ها و قالب‌های مختلف چوب عرضه می‌شوند.
فایبرسمنت طرح چوب

قهوه ای

فایبرسمنت طرح چوب

ساج

فایبرسمنت طرح چوب

بلوطی

فایبرسمنت طرح چوب

ونگه

برای دریافت مشاوره و اطلاع از موجودی و قیمت کالاها، هم اکنون با تماس بگیرید.