جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

با فایبرسمنت و سمنت برد بیشتر آشنا شوید

فایبرسمنت

امروزه با توجه به افزایش جمعیت در جهان و نیاز بشر به مسکن باعث افزایش رونق صنعت ساخت و ساز ملک در سرتاسر جهان شده است و همین افزایش تقاضا منجر به این شده است متخصصین این حوزه به فکر جایگزین کردن مصالح و زیرساخت های جدید به جای مصالح سنتی باشند به طوری که بتوانند با این مصالح علاوه بر داشتن مقاومت و ایمنی مناسب، سرعت در ساخت و زیبایی را در ساختمانها مهیا نماید.

فایبرسمنت یا  سمنت برد، صفحات سیمانی هستند که شاید آن ها را دیده باشید ولی آنها را تشخیص نداده باشید .
احتمالا شما فایبرسمنت ها را به صورت طرح چوب ،طرح سنگ یا طرح آجر و یا بتن اکس پوز،ممکن است دیده باشید.
این صفحات سیمانی که فایبر سمنت برد و یا سمنت برد هم گفته می شوند بیش از پنجاه سال است که در صنعت ساختمان استفاده می شوند که در طرح ها ،مدل ها و ابعاد مختلف تولید می شود .
به طور کلی فایبر سمنت و سمنت بورد ها بر پایه سیمان می باشند که با الیاف های سلولوزی طبیعی و مصنوعی و حتی با مش فایبر گلاس مسلح می شوند.
فایبرسمنت ها بسیار بادوام و زیبا هستند و مقاومت بالایی در مقابل آتش و رطوبت دارند.
این صفحات سیمانی ( سمنت بورد ) به دلیل سبکی ارزش زیادی در ساخت ساختمان ایفا می کنند و لذا بدین جهت با سرعت زیادی در حال ورود به ساختمان های بیشتری می باشند.
سمنت برد ها و فایبرسمنت ها احتیاج به نگهداری خاصی ندارند و نیز در مقابل شرایط آب و هوایی جوی مختلف بسیار پایدار هستند.
خلق زیبایی ها در نما با استفاده از فایبرسمنت های طرح چوب که به صورت کرکره ای بر روی نمای ساختمان نصب می گردند نمای بسیار زیبایی را برای شما خلق می کنند.
ایجاد رنگ بندی متنوع در فایبر سمنت ها این امکان را مهیا می کند که پاسخ گوی سلیقه های مختلف باشد. رنگ خام فایبرسمنت ها مانند بتن است،ولی امکان رنگ آمیزی این محصولات یکی از مزیت های این محصول ساختمانی محسوب می شود که با توجه به معیار های شما در طراحی و معماری ساختمان می تواند متفاوت باشد.
تنوع محصولات فایبرسمنت بسته به ضخامت، میتواند در جاهای مختلف ساختمان اعم از کف، سقف، دیوار داخلی و نما مورد استفاده قرار گیرد.
یکی از کلیدی ترین شاخص های فایبرسمنت و سمنت برد ها عدم وجود آزبست در تولید آنها می باشد و لذا محصولی به اصطلاح کاملا سبز می باشند و برای طبیعت ضرری ندارند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید:

برای دریافت مشاوره و اطلاع از موجودی و قیمت کالاها، هم اکنون با تماس بگیرید.

واحد فروش

به طور معمول در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم

سلام به سایت عمران اشل خوش آمدید لطفا برای چت کردن از طریق واتساپ روی دکمه زیر کلیک کنید.