جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بوردکس چیست ؟

بوردکس

پس از سالها تحقیق و توسعه، BOARDEXاولین تخته بیرونی با روکش حصیر فایبرگلاس خارجی محصول اروپا و ترکیه است، که از زمان معرفی آن در آمریکا به بازارهای ترکیه و اروپا عرضه شده است.
این محصول  در سال 1999 تأسیس شد و دارای دفاتری در نیویورک، لندن و چنای است، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به EUROMONEY PLC، عضو شاخص سهام FTSE 250 است.

 بوردکس یک علامت تجاری ثبت شده Dalsan Alçı Sanayi ve Ticaret A.S است.
از جمله تکنولوژی‌های بروز در صنعت معماری، پانل‌های بوردکس هستند، این پانل‌ها از ترکیب هسته‌ای گچ فن آوری شده، سیلیکون، الیاف پشم شیشه و مواد آنتی باکتریال تشکیل شده‌اند، در لایه ی بیرونی پانل‌های بوردکس دو لایه محافظ بیرونی نارنجی رنگ از جنس فایبرگلاس با وزن پایینی وجود دارد.

 این متریال ساختمانی که در بسیاری از ساختمان‌های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای یک هسته گچی تقویت شده مقاوم در برابر رطوبت و روکش بیرونی فایبرگلاس نارنجی خاص به جای محصولات مشابه کاغذی است.

به دلیل ضریب انتقال حرارت پایین ،بوردکس را می‌توان در بسیاری از نماهای خارجی، نماهای داخلی، سقف و زیرسازی بسیاری از متریال‌های خشک مانند سمنت بورد، کامپوزیت، سنگ، سرامیک، آجر و … استفاده کرد.


مشخصات

ابعاد پانل بوردکس : 120 در 240 سانتیمتر

ضخامت پانل بوردکس : 12.5 میلیمتر

وزن هر پانل بوردکس : 32 کیلوگرم در هر پانل

تعداد در هر پالت : 50 پانل
دانسیته پانل های بوردکس900 کیلوگرم بر متر مکعب است

مقاوم در برابر آتش و سبک و زن و مناسب محیط های با رطوبت بالا

ضریب انتقال حرارت:0.25 وات بر متر بر کلوین 

TS EN 15283 دارای استاندارد

.

مزایای بوردکس:
– سهولت استفاده در دیوار و سقف بصورت خشک و برش آسان.

بوردکس با داشتن دانسیته 900 کیلو گرم بر متر مکعب سبک ترین پانل خارجی محسوب می شود. – 
مهم ترین مزیت پانل بوردکس، ضد رطوبت بودن این محصول است.  –
علاوه بر دارا بودن هسته مقاوم در برابر رطوبت دارای روکش فایبر گلاس ویژه نارنجی رنگ می باشد،
از این رو این پنل ها در مکان هایی با درصد رطوبت بالا بسیار کاربرد دارند. وجود صفحات ضدآب بوردکس باعث می شود تا سازه در برابر نفوذ هرگونه رطوبت، مقاوم و مستحکم باشد. در ساختمان هایی که از پنل بوردکس استفاده می شود طول عمر سازه تا حدود زیادی افزایش پیدا می کند.

–  بوردکس به دلیل مواد تشکیل دهنده ای که دارند  هنگام آتش سوزی هسته اش با آزاد کردن آب کریستالی از پخش شدن آتش جلوگیری کرده و عملکرد بهتری نسبت به پانل های دیگر دارد.


– از دیگر مزایای این پنل ، خاصیت آنتی باکتریال بودن آن است. این ویژگی سبب می شود تا پنل های بوردکس هرگز دچار پوسیدگی و خوردگی نشوند.

– هسته ارتقا یافته آن مانع از تشکیل قارچ می شود که تست آزمایشگاهی آن دسترس می باشد.

 بوردکس به دلیل وجود الیاف در هم تنیده موجود در ملات هسته مرکزی انعطاف بسیار بالایی دارد.-  مقرون به صرفه بودن این محصول با توجه به عملکرد بهتر آن نسبت به دیگر محصول های مشابه-
– به طور حتم مصالحی که در برابر رطوبت، اشتعال و عوامل تخریب کننده مقاوم است، طول عمر بالایی خواهد داشت. چرا که آن ها در برابر هرگونه عامل خطرزا، مقاوم هستند

– این پانل نسوز و غیرقابل اشتعال می باشد و دارای رده A است.

موارد استفاده بوردکس:

عمده استفاده بوردکس در سقف های کاذب و درای وال ها می باشد،از این محصول میتوان به صورت دکوراتیو در دیزاین داخلی ساختمان استفاده کرد.

-استفاده  بوردکس در محیط های مرطوب، بخش های داخلی ساختمان. حمام، سرویس بهداشتی،سقف استخر و حتی در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری مورد تایید می باشد ..

با ویژگی جذب آب کم خود، تنها کمتر از 3 درصد وزنی را پس از 2 ساعت از سطح و کمتر از 8 درصد پس از 24 ساعت جذب می کند. کمترین میزان جذب آب را نسبت به هر تخته خارجی دارد. (لطفا توجه داشته باشید: BoardeX یک ماده ضد آب نیست.)

این صفحه را به اشتراک بگذارید:

برای دریافت مشاوره و اطلاع از موجودی و قیمت کالاها، هم اکنون با تماس بگیرید.

واحد فروش

به طور معمول در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم

سلام به سایت عمران اشل خوش آمدید لطفا برای چت کردن از طریق واتساپ روی دکمه زیر کلیک کنید.