جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عایق لایه بخاربند

عایق زطوبت


لایه بخاربند یک نوع عایق پلیمری است که از ورود رطوبت و گرما به  سیستم دیوار و سقف جلوگیری کرده و اجازه خروج رطوبت ویژگی این محصول ایجاد تنفس برای سیستم درای وال بوسیله لایه پلی اتیلن میانی می باشد که این کار باعث جلوگیری از ایجاد قارچ ،کپک و از بین رفتن عایق داخل سقف یا دیوار می شود.

یکی از بخاربند های مناسب بازار آرتفلکس  می باشد.عمده استفاده درساختمان، عایق آرتفلکس140 از عایق‌های پلیمری سه لایه می‌باشد که سازگار با محیط زیست است و مانند عایق‌های قدیمی که شامل قیر و ایزوگام می‌شدند باعث آلودگی هوا نمی‌شود. این عایق ماندگاری و دوام بالایی دارد. نصب آن بسیار آسان می‌باشد و بسیار مقرون به‌صرفه است. این عایق باعث ممانعت از عملکرد عناصر تخریبی طبیعی بر روی ساختمان می‌شود.
ماندگاری مصالح قیری در بهترین شرایط کمتر از 10 سال است اما پلیمر عمری بیش از 20سال دارد . این مسائل موجب رویکرد به سوی عایق های پلیمری گردید که محاسنی این چنینی با سرعت کار و ایمنی بالاتر نسبت به عایق های پایه قیر را دارا می باشند.

این عایق برای همه نما‌هایی که دارای دو جداره هستند مانند نمای فایبرسمنت،کامپوزیت، چوب، دیوار پیش‌ساخته و همچنین سقف‌های شیبدار از نوع سفالی، فلزی و مدل‌های دیگر طراحی می‌شوند به کار می‌رود و در شرایط جوی سخت پایدار هستند. در واقع این عایق باعث محافظت ساختمان در برابر برف و باران می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت از جداره نما به دیوار‌های درونی جلوگیری می‌کند..

استفاده از لایه بخاربندباعث می شود،از  عایق‌های دیگر مانند پشم سنگ و دیگر عایق  های حرارتی  محافظت شده  و طول عمرشان را زیاد می کند. لایه بخاربند از ایزوگام‌ها مستحکم‌تر است. .

مزایای استفاده از لایه بخاربند:
-وزن کم و حجم مناسب آن
-عدم نیاز به حرارت درنصب
-مقرون به صرفه بودن آن
-جلوگیری از اتلاف انرژی
-نصب آسان و کم هزینه
-جلوگیری از نفوذ آب برف و باران
-عایق مناسب برای سقف و نما (نماهای دوجداره مانند :فایبرسمنت،کامپوزیت،سایدینگ،سقف های شیروانی فلزی و سفالی و چوبی )
-جلوگیری از پوسیدگی اسکلت و مناسب در زیر سقف ها ی شیروانی

ابعاد و اندازه :

عرض رول  : 1.6 متر
طول   رول   :  50 متر
مساحت رول :  80 متر مربع
تعداد لایه ها: 3 لایه
رنگ :مشکی

این صفحه را به اشتراک بگذارید:

برای دریافت مشاوره و اطلاع از موجودی و قیمت کالاها، هم اکنون با تماس بگیرید.

واحد فروش

به طور معمول در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم

سلام به سایت عمران اشل خوش آمدید لطفا برای چت کردن از طریق واتساپ روی دکمه زیر کلیک کنید.